Elmentél-bántottalak Bántottál-elvesztemˇ"...most elmegyek,de ha távollétemben visszajönnél,kérlek várd meg amíg megjövök....Kérlek, hogy emlékezz úgy, ahogy én, barátod voltam és Te jó barát...,,ˇ"
Nem mindenki azért hagy el, mert el akar menni.. van aki azért megy el mert már nincs értelme tovább maradni.

2012. február 14., kedd



Korán keltem fel, és hiányzott valami
A saját nevem
Senki nem veszi észre, de elvesztem
és ez így tarthat örökké
Abbahagytam a küzdést csak egy pillanatra, de semmi sem változott
Ki vagyok én most? A nevem meg van még?
Azt hiszem végleg elveszett.

Senki sem vár ram az ajtóm előtt,
A meglepetés nem izgat többé
Ezt elviselni egyre inkább nehéz.
Nézz csak előre, nincs semmi már itt neked
Ami történt megtörtént, ez az élet jutott nekem
Hagyd elmúlni, ami már soha nem lehet.

Elmulasztottam amit látnom kellett volna
Rengeteg csodálatos dolgot
Elmulasztottam azt, amire szükségem lett volna
Amit ez az élet adhatott.

Hagyd a boldog befejezést, minden ugyanaz
Isten nem fogja az egyszerűséget lehetőségre pazarolni.
Vegyél fel, ébressz fel, az álmok elfedik a fájdalmat.
Azt gondoltam, hogy vége lesz mar, de itt ragadtam
Ki fog most rám várni?

Senki sem vár az ajtóm előtt,
A meglepetés nem izgat többé
Es ezt egyre nehezebb elviselnem
Nézz csak előre, nincs semmi már itt neked
Ami történt megtörtént, ez az élet jutott nekem
Hagyd elmúlni, ami már soha nem lehet.

Most mit tegyek?
Csinálhatom máshogy?
Átgondoltam én ezt?

Ez volt az életem egyszer, - így éltem
.


Elmentél, itt hagytál,

álmodtam, csak egy álom voltál.

Elúszott, molekuláira bomlott,

elsuhant a tavaszi szélben,

elúszott a felhők fölött,

és felbukkant a fejemben.

Az én hülye fejemben…

Mondd, miért nehéz új fejezetet kezdenem?

Te jársz az eszemben…

S mire leírtam e sorokat

kiröppentél a fejemből,

kiszálltál az eszemből.

Messze vagy már tőlem,

messze…messze…messze…

és már soha nem tévedünk össze.

Véget ért a közös történet,

fátylat a múltra,

tekints a jövőbe.

De hiszen minden ugyanaz,

csodálkozol, neked semmi nem változott,

habár…egy mellékszereplő távozott.



Mióta megismertelek,
azonnal megszerettelek.
Csak barátok... ez volt mindig a válasz,
szívemet hitegettem, de fájt az.
Fájt minden mondatod nekem,
amit egy másik lány hallhatott helyettem.
Nem hallhattam, mert messze vagy,
Távolság... bár ne lenne mindez igaz.
El kell viselnem a bánatot,
a titkot, mit magamnak gyárthatok.
Verseket írtam, mert nem volt kinek mondanom,
hogy az én szívem fáj, oly nagyon.
Érted fájt a szívem, mert nem lehetsz enyém,
próbáltam felfogni, de mindig csak remény...
Reménykedtem, egyszer majd talán...
szíved hátha rám talál.
De lassan rájövök, minden hiába...
S ezt mondom magamnak:
Felejtsd el Őt, már minden hiába!





Ott volt ő s ott voltam én,

A fényben éltünk még,

Odaígérte nekem szerelmét.

Megszületett ő is,

megszülettem én is...

Eltelt azóta sok-sok év,

de még mindig elkeseredetten keressük egymás lelkét.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése